03 September 2009

Bogdan

Am mai pictat si niste tricouri intre timp, dar m-a apucat o toropeala de vara... mi-e lene si sa urc pozele pe blog...
Intre timp am facut o ambigrama cu Bogdan pentru un tip, Bogdan :) Vrea sa isi faca un tatuaj cu desenul meu si abia astept sa vad cum iese :D

Asta e modelul pe care l-a vrut:


Iar asta e modelul refuzat. Mie, sincer, imi place mai mult cel refuzat, pentru ca se potrivesc literele foarte frumos, cu rotunjimi simetrice si tot tacamul. Insa pentru un tatuaj e mai potrivit fontul ala gotic...

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. wow, nice job! cred c-o sa devin o fana a ambigramelor. imi faci si mie una cu "windrunner"? :D

    do post some more!

    PS: si mie tot a doua imi place mai mult <3

    ReplyDelete
  3. Mie-mi plac amandoua,dar nu mi-as cicatriza corpul cu nici una.Si cand scriu"imi plac", apoi chiar imi plac mult, dar...nu pe corp,ci doar pe toale

    ReplyDelete