02 April 2012

Angry Birds Space

Postez după o pauză de mai bine de jumătate de an din simplul motiv că nu am mai făcut nimic în direcția asta. N-am mai pictat tricouri, n-am mai desenat în Illustrator și singurele mele demersuri artistice s-au rezumat la desene în timpul cursurilor când nu am Wi-Fi sau nu pot ține telefonul pe bancă.

Dar începând din martie sunt ambasador al diviziei mobile a Samsung, adică fac parte din echipa Samsung Mob!lers. Avem diverse misiuni, recenzăm și promovăm diferite device-uri și aplicații și asta implică în general video-uri. Bineînțeles că asta nu intră deloc în tematica blogului, dar decât să-l las în paragină, mai bine mă apuc să postez aici rezultatele, pentru că oricum au o componentă artistică (cel puțin așa mă mint) și că oricum blogul ăsta e un fel de portofoliu al muncii mele din direcția asta.

Bun. Acum că am intrat în subiect, să detaliez despre ce e vorba aici. S-a lansat cu surle și trâmbițe noul episod al Angry Birds și anume cel petrecut în spațiu. Partener oficial al lansării a fost Samsung (mai cu seamă modelul Galaxy Note) și cu ocazia asta posesorii de terminale Samsung au primit un stagiu bonus: Danger Zone. Echipa noastră a primit sarcina de a crea un video stil viral pentru a promova jocul.

Mai jos am postat munca mea, după o idee a Ioanei și cu mult ajutor din partea amicilor After Effects, Illustrator și Premiere Pro.

No comments:

Post a Comment