19 May 2012

Gestures and the S Voice on the Galaxy SIII

M-am jucat deja două zile întregi cu telefonul, plus alte câteva scurte butonări la Londra și la ședința Mobilers și pot spune că deși inițial credeam că gesturile sunt doar pentru marketing, acum consider că pot înlesni foarte mult sarcini scurte, astfel încât să nu-ți mai bați capul cu apăsarea unui buton sau alegerea unei opțiuni. Dacă se vor concentra pe dezvoltarea unor astfel de soluții în continuare, prevăd că o să ajungem foarte repede la ecranele din Minority Report :D

Apoi vine partea cu S Voice, un alt feature despre care am fost sceptic la început. Singurele probleme pe care le-am avut au fost în engleză, unde accentul meu de Dâmbovița a fost imposibil de descifrat, dar se pare că în spaniolă, franceză sau germană mă descurc mai bine! Concluzia e că dacă m-am înțeles eu în atâtea limbi cu aplicația, cu siguranță nativii nu vor avea nici o problemă. Deocamdată sunt doar 8 limbi disponibile, dar Samsung promite să lucreze la mai multe în viitor.


No comments:

Post a Comment