26 August 2012

Bisericile fortificate din sudul Transilvaniei






 Imediat după Cârța, în drum spre Sighișoara am dat de zeci de biserici fortificate și cetăți țărănești. Dacă am fi mers prin depresiunea Făgărașului înspre Brașov am fi văzut și mai multe. Practic fiecare sat are una, construită inițial pentru apărare și întreținută ulterior din mândrie locală. Toate sunt unice, cu particularități deosebite, dar din păcate dacă nu faci un tur dedicat lor nu ai timp să oprești la fiecare, mai ales că multe au pe poartă afișe care anunță turiștii că trebuie să sune la un anumit număr de telefon sau să caute la o anumită adresă cheia și persoana responsabilă. 

Pozele de la începutul articolului sunt făcute toate din mașină și sunt cetățile din Cincșor, Circu, Merghindeal și Netuș. Mai erau multe altele pe care fie n-am putut să le fotografiez din cauza copacilor sau a caselor, fie nu am fost suficient de rapid cât să le prind.

No comments:

Post a Comment