23 July 2012

Slender

Nu sunt deloc un gamer și nu-mi plac deloc filmele horror, însă cumva m-am apucat să joc Slender. Este un joc apărut în iunie, scurt și micuț (104 MB), dar este al dracului de înfricoșător. Ești într-o pădure noaptea, cu o lanternă și trebuie să cauți opt foi (eu am apucat să adun cinci și acum îmi refac inima și creierii să o iau de la capăt), dar între timp începi să fii urmărit de Slenderman, un personaj creepy care te omoară încet și sigur dacă nu menții o distanță. Ai la dispoziție un sprint pentru cazuri extreme, dar se duce repede și ia mult să-ți revii din gâfâială. Evident, pe măsură ce găsești mai multe foi, cu atât devine mai dificil, însă faci pe tine de frică tot jocul, mai ales când nu îl vezi și nu știi unde e. A se juca numai cu căști!

Videourile de reacții la joc sunt absolut senzaționale și de departe cel mai tare este ăsta, comentariul și reacțiile lui sunt bestiale. Dacă nu aveți răbdare, urmăriți doar primul minut (pentru gameplay) și ultimul (pentru final). Absolut epic! :)

3 comments:

  1. Cred ca imi doresc si eu sa ma joc in curand, dar de cand nu am mai jucat un joc cred ca au trecut cativa ani buni

    ReplyDelete
  2. Ăsta nu e un joc propriu-zis... Nu ai misiuni de făcut, salvări și altele. E mai mult un puzzle sau ca un online game, doar că 3D și full screen :)

    ReplyDelete