09 June 2012

Galaxy Tab 2 7.0

De când am început activitatea de mobiler am primit tableta asta, care încet încet mi-a devenit indispensabilă. Este o tabletă low budget, fapt care se cunoaște la capitolele cele mai puțin importante, însă acolo unde contează într-adevăr totul e cum trebuie.

Voi lua în detaliu fiecare aspect și închei cu un review video cât se poate de concis :)

În primul rând designul este într-un fel schimbat față de predecesor, având niște margini sus și jos parcă mușcate de partea din spate. Este mult mai subțire și mai ușoară, iar ținutul cu o singură mână este facil, având și marginile de dimensiunea potrivită (nici prea subțiri să apeși din greșeală ecranul cu mâna cu care o ții, nici prea groase să arate urât). Carcasa spate este dintr-un plastic ce pare oarecum ieftin, însă e perfect pentru că nu se zgârie și nu ia amprente.

Ecranul este modest, identic cu predecesorul, însă suficient de bun pentru scopurile sale: internet, facebook, mail, câteva aplicații și jocuri subțiri. În rest răspunde foarte bine și culorile și luminozitatea sunt corespunzătoare.

Hardware tableta stă binișor. Procesorul dualcore de 1 GHz îl ajută fără probleme momentan, însă urmează să vedem cum rezistă testul timpului. Memoria, atât RAM cât și cea internă, este mai mult decât suficientă, unde mai pui că poți și extinde cu card microSD până la 32 GB.

Camerele sunt și ele modeste, dar nu vreau să trăiesc ziua când cineva își va pune speranțele într-o cameră de pe tabletă. Cea VGA frontală se descurcă bine în apeluri video, iar cea de pe spate, de 3.15 MP este numai bună pentru situații excepționale în care cea a telefonului sau una dedicată nu sunt la îndemână.

Bateria este unul dintre aspectele care mă mulțumește pe deplin. O singură dată am testat autonomia cap-coadă și am ajuns puțin sub 8 ore de uz normal, dar până acum nu am reușit să o golesc într-o singură zi, folosită la facultate, în metrou și puțin acasă.

Un alt punct forte este sistemul de operare, Android 4.0.4, care înseamnă că nu mai trebuie să stai la mila Samsung pentru un update. Rulează fără nici un cusur absolut orice aplicație am încercat până acum, de la jocuri la launchere, widgeturi și altele.

Per total își merită fiecare cent și sunt încântat de faptul că Samsung a decis să exploateze și nișa de buget restrâns, păstrând modelul 7.7 în categoria de vârf.

No comments:

Post a Comment