30 June 2012

Ayoub - alune și semințe iraniene

Plimbându-mă cu Ioana prin centru am descoperit pe Magheru un magazin nou deschis plin ochi cu alune, semințe și fructe confiate, toate aduse din Iran. Deși am intrat doar să căscăm ochii, am plecat cu niște semințe de floarea soarelui uriașe cu sare și lămâie (2.2 lei/100g) și un mix de caju, migdale, fistic și alune condimentate (9 lei/100g).

Toate celelalte lucruri arătau complet diferit de ce vedem zilnic, curmalele, stafidele, smochinele erau toate uriașe.

Vânzătorii dau senzația de business de familie (chiar dacă am văzut pe net că sunt un lanț canadian), te îndeamnă să guști, se grăbesc să îți pună în pungi, iar la final, când te scotocești să dai suma fixă spun „lasă așa, aduceți data viitoare”.

Îi găsiți pe lângă Biserica Italiană și trebuie neapărat să încercați ceva de la ei!

No comments:

Post a Comment