13 June 2012

Marduk

Revin puțin la cealaltă mică pasiune a mea, tipografia. Printre cele mai interesante stiluri de scris, în opinia mea, se numără familia de fonturi gotice, cu toate variațiile ei (Wikipedia are o comparație interesantă a lor), probabil și din cauză că majoritatea formațiilor rock sau metal au logourile cu astfel de litere. 

Așa mi-a venit ideea de a încerca să îmbunătățesc logourile unor formații care sună bine, în opinia mea, dar ale căror logouri arată ca și cum ar fi desenate de copii de grădiniță. Încep cu Marduk, o formație de black metal din Suedia, la care nu-mi plac simbolurile satanice (wtf?) și faptul că e neinteligibil. Am încercat să produc o imitație de font gotic și am adăugat niște elemente decorative să păstreze senzația de crăci din logoul lor original.

În imagine e logoul pe care ei îl folosesc încă din 1992, iar dedesubt intervenția mea.



No comments:

Post a Comment