21 June 2012

uNomad

Una dintre cele mai drăguțe chestii pe care le-am făcut în ultima vreme este un logo pentru blogul unui prieten: uNomad.net. Blogul are o tematică muzicală orientată către hip-hop, pentru moment, urmând să se extindă, probabil, și către alte genuri. Cerința de logo a fost să arate hip-hop, ceva graffiti și poate chiar un platan. Prima mea încercare a fost o idee care mi-a venit când am vizitat Viena, unde la metrou displayurile sunt formate din poligoane imperceptibile de la distanță (poză mai jos).

 

Am conturat minimalist toate literele una peste alta, am lăsat doar liniile comune și a ieșit o formă cu mai puține forme (corespunzând doar a 6 litere, nu întregului alfabet), care, culmea, mai și arată ca un om, stickfigure, complet neintenționat, deci corespundea cu tema de „nomad”.


Nu era potrivit ca logo final, nefiind foarte inteligibil și nefiind în concordanță cu cerințele inițiale, așa că am optat pentru litere gotice aurii și coroană, un simbol clasic al scenei.


În final am schimbat culoarea ca să corespundă cu schema blogului și l-am pus un pic de-a curmezișul ca să nu pară atât de geometric, încadrat între două meniuri. 



Mi-a făcut plăcere să fac un logo, o pauză binevenită de la rutina blogului ăstuia :)

No comments:

Post a Comment